Ki ne hallott volna a ma oly dívatos kifejezésről, a keresőoptimalizálásról. Bizony, a marketingen, azon belül a keresőmarketingen belül ez számít most tőlünk nyugatra a vezető online marketing szegmensnek, többek között a látogatóra vetített megtérülési ráta miatt. A keresőoptimalizálással lehet a legtöbb releváns látogatót az oldalunkra csábítani a legkisebb ráfordítzással, ezért azok a cégek, amelyek ezt igen profin csinálják, nem is tartoznak a nagy keresőoriások, mint a Google kedvencei közé. A másik oldal, amelyik próbál ebben a már-már végletekig kiélezett harcba talpon maradni, egyre jobban preferálja ezt a módszert, és nem csak a látogatottságuk megnövelése céljából, de bizony presztizs célból is, mivel egyáltalán nem mindegy, hogy ki hol helyezkedik el a számára fontos kulcsszavak terén a konkurenciájához képest. A közelmúlt és a jövő kiemelkedő üzlete a keresőoptimalizálás volt és lesz.
keresőoptimalizálás, gyógyír a krízisre.
2009.10.12. 15:12 space
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://szolarium.blog.hu/api/trackback/id/tr471445134
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.