HTML

szolárium

Friss topikok

Linkblog

parfüm

2009.07.29. 12:11 space

Használ-e a magyar ember parfümöt, és ha használ, akkor milyen gyakran és mekkora választékból gazdálkodik. Nincsenek ez irányú, megbízható mérések, csak az általam végzett nem reprezentatív felmérésekből tudok kiindulni. Eszerint viszont nem olyan tragikus a helyzet, mint gondoltam. Az igazsághoz persze hozzátartozik, hogy a kiterjedtebb baráti köröm, ahol ezt a kis rögtönzött felmérést végeztem, nem kifejezetten a munkásosztályt reprezentálja. Felmérésem szerint az illat igenis fontos tényezője mindennapjainknak. A hölgyek többet költenek parfümre, mint a férfiak, a különbség több, mint egyharmad rész. A parfüm vásárlás a hölgyeknél több, mint kétszer annyi időt vesz igénybe, mint a férfiaknál. Ezek után, ha azt mondom, hogy a férfiak 90%-ban nagyobb parfümöt vásárolnak, viszont kevesebb fajtát, akkor ez nem túl meglepő. Ezzel én is így vagyok, képes vagyok 2-3 parfümöt használni fél éven keresztül, míg a barátnőmnél egy parfüm elévülési ideje 2 hónap. Kijelenthetjük, hogy a magyar átlagkeresethez képest a parfümök nagyobb szerepet játszanak életünkben a nyugat-európai azonos korosztályhoz képest.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szolarium.blog.hu/api/trackback/id/tr461275370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása