HTML

szolárium

Friss topikok

Linkblog

webtárhely

2009.08.19. 10:31 space

Minap akartam tárhelyet változtatni a weblapomnak, mert legnagyobb jóindulattal sem tudtam azt mondani, hogy a jelenlegi szolgáltatómmal meg vagyok elégedve. Igaz, hogy nem én vagyok a legnagyobb felhasználójuk és nem nekem van a legnagyobb tárhelyem náluk, de a support annyira gyenge, hogy bevállalltam a költözést és vettem egy új tárhelyet a spiderhost tárhely szolgáltatónál. Nos, az ittni árakkal maximálisan megvagyok elégedve, és a tárhely mérete is nagyobb, a hozzáállásukról nem is beszélve. A webtárhely amúgy is egy olyan terület, ahol a hozzáadott szolgáltatás minősége és az ár együttesen dönti el, hogy kit válasszunk. Hát én őket választottam és szerintem ez egy jó döntés volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szolarium.blog.hu/api/trackback/id/tr841321471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása