HTML

szolárium

Friss topikok

Linkblog

keresőoptimalizálás

2009.08.10. 16:04 space

Mind nagyobb teret hódít magának, és már-már a legdivatosabb marketing fogalmak egyike a keresőmarketing, azon belül is a keresőoptimalizálás. Azzal együtt, hogy igen felkapott fogalom, vagy inkább most már szakma lett a keresőoptimalizálás, az informatikán belül az egyik legmisztifikáltabb terület is. Vigyáznunk kell, kibe akadunk bele és mennyibe fog ez nekünk kerülni. Kicsit olyan ez, mint a boszorkányok, jósok világa. Sok a kókler és kevés az aki tényleg a frankót mondja, még kevesebb, aki csinálja. Az egyedüli mérce csak és kizárólag a már elvégzett munkák eredménye, azaz a referencia lehet. A referencia sem teljesen mindegy, hogy mit mutat, ugyanis keresőoptimalizáláson belül iszonyatosan eltérő nehézségű munkák, feladatok vannak, van, amit 2 hét alatt meg lehet csinálni, van amit 2 év alatt sem. Ezen kívül számít a mennyiség is. Melyik cég, milyen módszerekkel, és milyen kapacitással tud optimalizálni. Egy szó, mint száz, legény legyen a talpán az, aki el tud igazodni a magyar keresőmarketing piacon, de minden fejlődő és új piac ilyen. Egy-két év és itt is kialakul a sorrend, létrejönnek azok a megbízható vállalkozások, akik állandó és magas szinten művelik ezt a könnyűnek egyáltalán nem mondható foglalkozást.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szolarium.blog.hu/api/trackback/id/tr71300654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása